    Subject: Re: Obrona konieczna - granice. Ex zagajenie
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <59dcf40e$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
    <59dcf72c$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
    <59dd0553$0$5147$65785112@news.neostrada.pl>
    <59dd3975$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    <7de4wijraxbx.7kl37x4kxv5d$.dlg@40tude.net>
    <59ddd819$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
    <59de2be7$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    <59de3294$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
    <59de819c$0$15201$65785112@news.neostrada.pl>
    <drguc1hewtwg.1cqmnm40f3tgp$.dlg@40tude.net>
    <o...@t...wroclaw.vectranet.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Thu, 12 Oct 2017 16:01:36 +0200

    W dniu 12-10-17 o 14:46, Trefniś pisze:

    > IMHO dość istotne dla sprawy jest to, że Jackiewicz trenował sporty walki.
    > Powinien doskonale znać swoją siłę, stosować ją adekwatnie do sytuacji i
    > nie ulegać łatwo histerii "pozbawiłem go życia w obronie własnej".

    Ten uderzony nieszczęśliwie upadł i się o ziemię zabił. Tak
    przynajmniej, jak relacjonują gazety, stwierdzili patolodzy. Normalnym
    następstwem jednego uderzenia w szczękę - a to chyba tu miało miejsce -
    ni jest śmierć.

    > Nie wierzę, że pijany (2,3 promila) koleś stanowił zagrożenie dla
    > Jackiewicza i jego nieobecnej na miejscu zdarzenia rodziny.

    Czyli uważasz,ze Poseł powinien wykazać się cechami chrześcijańskimi i
    spokojnie nadstawić policzek oczekując,że pijany nie trafi, a jak trafi,
    to nie będzie to silne uderzenie.

    > Nigdy też
    > nie stwierdzono, że ofiarą stał się zaczepiający syna w autobusie - mógł
    > być tylko podobny, albo zwyczajnie się napatoczył.

    Ale to nie ma żadnego znaczenia, bo nawet jak był tym samym
    napastnikiem, to nadal nie należało go zabijać.