  • Data: 2012-09-18 13:51:22
    Temat: Re: Obowiązkowe/dobrowolne ?! ubezpieczenie w szkole
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Znaczy stawiasz tezę, że szkole wolno, ale jest to prawo martwe, bo
    > dla szkoły musi wziąć dyrektor, ale jemu już nie wolno?

    My tu o teorii i literze, czy o duchu i praktyce, bo się gubię?

    Bo jeśli ktoś zrobi zrzutkę do skarbonki, nie będzie to zbiórka
    publiczna, kupi za to np. projektor, wręczy dyrektorowi, a ten (czy
    ksiegowa) zaksięguje darowiznę od nieustalonego darczyńcy i wprowadzi na
    stan, to wszystko ok i bardzo koszernie.

    Jeśli paru rodziców jw i wręczy nauczycielowi flaszkę, a ich (flaszek)
    wartość nie przekroczy w ciągu roku jakichś-tam limitów kwotowych, to jw.

    Gdy z moją "ekipą" potrzebujemy sali na zebranie, to kupujemy szkole za
    stówę środki czystości, papier do ksero czy-co. Nikt niczego nie
    księguje, te materiały szybko znikną i też jest OK.

    Czymże jest napiwek będący za oceanem niewyjmnioną częścią każdej
    operacji konsumenckiej? Odpowiadam: łagodną formą powiedzenia fiskusowi
    "sp...aj!".

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.