eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoObowiązek podawania pracodawcy straży miejskiej - pod groźbą kary 5 tys zł › Re: Obowiązek podawania pracodawcy straży miejskiej - pod groźbą kary 5 tys zł
    From: <2...@5...194800.invalid> (Tom N)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obowiązek podawania pracodawcy straży miejskiej - pod groźbą kary 5
    tys zł
    Date: Wed, 16 Jan 2013 19:48:00 +0100

    Robert Tomasik w
    <news:50f6f054$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Te dane są im potrzebne do wpisania do wniosku o ukaranie kierowanego w
    > sprawie o wykroczenie do sądu.

    Kodeks karny
    Art. 213. § 1. W postępowaniu należy ustalić tożsamość oskarżonego, jego
    numer Powszechnego Elektronicznego Systemu Ewidencji Ludności (PESEL), a w
    przypadku osoby nieposiadającej numeru PESEL -- numer i nazwę dokumentu
    stwierdzającego tożsamość oraz nazwę organu, który wydał dokument, a także
    wiek oskarżonego, jego stosunki rodzinne i majątkowe, wykształcenie, zawód i
    źródła dochodu oraz dane o jego karalności, a w miarę możliwości również
    Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP).

    to po myślniku dotyczy tych którzy nie mają numeru PESEL, masz PESEL to
    możesz ustalić wiek.

    Ponadto jeśli przyjmujesz mandat to nie ma potrzeby składania wniosku o
    ukaranie do sądu

    No i może nastąpić zapętlenie (jak wypełnić wniosek do sądu w związku z
    wykroczeniem z art 65 par 2 KW)?

    --
    'Tom N'