    From: martini <martini@[wytniconieco]magma.com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obowiązek alimentacyjny wzgledem rodziców
    Date: Fri, 04 Mar 2005 14:47:33 +0100

    Otto Falkenstein napisał(a):

    > A dokładnie będzie oceniał tylko mozliwości zarobkowe. Według zasady
    > "młody, zdrowy 1500 zł może zarobić". A to, że nie ma pracy i jest
    > bezrobocie uwzględni dopiero wtedy, gdy wykaże, że pracy nie ma pomimo
    > wykorzystania wszelkich możliwości jej zdobycia.

    Ok. Przyjmując zarobki 1500zł nie widze mozliwosci placenia alimentow
    przy takich zarobkach po odliczeniu rachunkow i kosztow utrzymania
    siebie i rodziny. Chyba, ze dla sądu wazniejsze bedzie utrzymywanie
    degenerata niz uczciwych ludzi i mojego dziecka ktore nie bedzie winne
    temu ze jakis tam obcy dla niego czlowiek jest pasożytem.

    Z drugiej strony patrzac, nie wiem na jakiej podstawie 47 letni czlowiek
    nie moze sie sam utrzymac. Umiejetnosci co prawda nie ma zadnych bo mu
    mózg wyżarło ale agencje ochrony do pilnowania budowy, albo te budowy do
    kopania rowów biorą od ręki kazdego. Te 600 zł jakie tam mozna zarobic
    na jedzenie wystarczy. w/g mnie w momencie kiedy takowy pasozytniczy
    osobnik jest w stanie sie sam utrzymywac nie powinno mu sie nawet dawac
    mozliwosci wszczynania postepowania alimentacyjnego.

    Pozdrawiam
    Maritni