    From: "gargamel" <s...@d...na>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obowi?zkowe Ubezpieczenie Studenta??
    Date: Mon, 29 Sep 2008 20:15:07 +0200
    Sender: B...@p...centertel.pl

    > Mi chodzilo raczej o to, ze np wykupujac karte <26 masz i ubezpieczenie i
    > jakies znizki, a cena to ok 50 pln (powiedzmy srednio - bo zalezy od
    > pakietu)

    to ubezpieczenie jest gó**o warte:O(
    kiedyś miałem coś takeigo, bo było obowiązkowe przy wyjeździe za granicę, a
    jak wyszła kontuzja kolana to wyszło szydło z worka:O( badania musiałem
    robić na własny koszt, prywatni medycy też), bo ubezpieczycielem tej karty
    jest PZU, a to zwykłe hu*e:O(

    wezwali na "badania" i napisali złamanie (a zednego złamania w dokumentacji
    medycznej nie było), i wypłacili mi 200zł (złamania są najtańsze), a ja za
    same badania musiałem wybulić ze 2000zł, jakieś 1000zł na medyków, darowałem
    sobie kolejnych wydatków na prawników żeby sądzic się z PZU (pwenie też by
    to kosztowało parę tysiączków, a i tak nie wiadomo czy bym wygrał:O(

    p.s. czy się ktoś orientuje po jakim czasie się takie rzeczy przedawniają?
    bo moze jak kiedys będę się nudził to ten procesik bym zaryzykował:O)