    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oble -- sprawa sądu nad zbrodniarzami typu Osama bin Laden
    Date: Sun, 29 May 2011 18:59:39 -0500

    On 5/29/2011 5:38 PM, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > BTW -- jestem przeciwnikiem odbierania przywilejów policjantom
    > czy służbom mundurowym. Na przykład nie podoba się mi wydłużanie
    > czasu pracy policjanta, po której może on otrzymywać emeryturę
    > czy inne świadczenia. Zawód nadmiarowo niebezpieczny musi mieć
    > swoją szczególną nagrodę. Tą nagrodą nie może być tylko wysoka
    > pensja. Niby policjant może liczyć na nagrodę w niebie -- ale
    > co wówczas, gdy Stwórca nie okaże mu swojej łaski? :) A nie okaże,
    > bo uzna, że na ziemi też trzeba mieć czas na radość -- nie tylko
    > na pracę, choćby i najbardziej potrzebną, choćby i najbardziej
> [...]

    przyjrzyj się sportowcom.

    oni tez nie są w stanie brać udział w zawodach do 65 roku zycia.
    Koncza karierę sportowca, ale w zawodzie pozostają dalej. Robią po
    prostu coś innego. Albo mają własny biznes okołosportowy, albo zostają
    trenerami, albo robią coś innego.

    Dlaczego 45-letniego policjanta trzeba odsyłać na emeryturę zamiast dać
    mu coś innego do roboty. Braków w policji jest sporo i robota dla nich
    by się znalazła.