    From: "yonetta" <y...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obecnosc rozprawie
    Date: Sun, 5 Dec 2004 22:40:37 +0100

    Użytkownik "Roman" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:covsuv$dcv$1@news.onet.pl...

    > Na świadków możesz te osoby powołać . No ale ich obiektywność tu już
    > bardziej zależy od przesłuchującego. Ze zrozumiałych względów. Moja żona
    > prowadziła sprawę przeciwko byłemu pracodawcy. Chodziliśmy wcześniej na
    > rozprawy obcych osób aby sie przygotować.Na wynajętego prawnika moim
    zdaniem
    > nie ma co specjalnie liczyć no chyba ze uznanego i drogiego. Ważne jest
    aby
    > tak przesłuchać świadków aby sąd miał jak najlepszy obraz sytuacji jaka
    > panowała w firmie. Przecież była nie ciekawa. Po każdej rozprawie pisz,
> [...]

    przeciwnej-pozwanego -bo to sprawa cywilna. Świadkowie co do zasady
    przesłuchiwani są jednokrotnie. Może warto pomyśleć o swoich
    świadkach-osobach, które pracowały wtedy, nie pracują dziś. Prawdomowność
    pracownikow obecnych-z uwagi na element podporządkowania może budzic
    wątpliwości, chociaż pouczani są o obowiązku mówienia prawdy, pod groźbą odp
    karnej.Trafną jest wskazówka odnośnie wniosku o wydanie kserokopii protokołu
    rozprawy.