    From: "Roman" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obecnosc rozprawie
    Date: Sun, 5 Dec 2004 22:01:22 +0100
    Sender: t...@o...pl@s9.elementy.pl

    > Mam jeszcze jedno pytanie. Sprawa jest przeciwko wlascielowi sklepu
    > (lamanie
    > czasu pracy, brak ewidencji godzin). A moje pytanie brzmi:
    > Czy obiektywnymi swiadkami oskarzonego w tej sprawie, moga byc obecne
    > pracownice tego sklepu, ktore pracowaly w okresie kiedy to zdazenie mailo
    > miejsce?
    >
    > Chodzi mi o to czy obiektywnym swiadkiem moze byc osoba ktora podlega
    > oskarzonemu, czy nie zachodzi konflikt interesow.

    Na świadków możesz te osoby powołać . No ale ich obiektywność tu już
    bardziej zależy od przesłuchującego. Ze zrozumiałych względów. Moja żona
    prowadziła sprawę przeciwko byłemu pracodawcy. Chodziliśmy wcześniej na
    rozprawy obcych osób aby sie przygotować.Na wynajętego prawnika moim zdaniem
    nie ma co specjalnie liczyć no chyba ze uznanego i drogiego. Ważne jest aby
    tak przesłuchać świadków aby sąd miał jak najlepszy obraz sytuacji jaka
    panowała w firmie. Przecież była nie ciekawa. Po każdej rozprawie pisz, nie
    pamiętam jak to sie nazywało chyba podanie o wydanie kopii protokołu i na
    jego podstawie możesz przygotowywać pytania na następną rozprawę.