  • Data: 2004-01-16 14:46:24
    Temat: Re: Obecnosc na rozprawie tzw osoby zaufania
    Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Nie jestem pewien, czy wiesz o co pytasz. W przywołanym przez Ciebie
    > przepisie chodzi tylko i wyłącznie o stosunkowo nieliczną część rozpraw o
    > wyłączonej jawności.
    Dziekuje za odpowiedz, wlasnie o to pytalam, sprawa jest z typu niejawnych.W
    moim przypadku sedzia poprosil o dowod osobisty osobe zaufania czyli mojego
    meza.Meza nie bylo ze mna na drugiej sprawie, sedzia przy
    wyczytywaniu 'obecnosci' stron wyczytal i jego, zapytal dlaczego go nie ma,
    sprawa sie odbyla ale nie zakonczyla sie,wyznaczono kolejna rozprawe i sedzia
    na koniec polecil wyslac wezwanie na kolejna rozprawe do meza.Czy taka jest
    procedura ? Czy do osob zaufania wysyla sie wezwania? Czy grozi mu jakas kara
    jesli sie nie stawi ( wyjechal i byc moze na nastepna tez nie bedzie mogl
    przyjsc)?Czy musze zglosic sedziemu na nast. sprawie ,ze rezygnuje z osoby
    zaufania w osobie meza a chce by uczestniczyly dwie inne osoby jako osoby
    zaufania?Na jaki art sie powolac? bo jak widze sedzia nie bardzo jest
    zorientowany jaki status na taka osoba zaufania.