    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obcy mężczyzna w moim domu
    Date: Mon, 22 Aug 2005 01:41:23 +0200

    Johnson wrote:

    > Nie mogą jej zabronić, jeśli goście są OK.

    OK wg. kogo?

    [ciach]

    > Tu sie sytuacja zmienia. Nie każdy lubi widzieć czy słyszeć swoją córkę
    > nawet dorosłą w takiej sytuacji.

    Fakt, są różne zboczenia - m.in. słonność do robienia z córki królewny
    więzionej w wysokiej wieży.

    > I w dodatku jest to całkiem uzasadnione
    > panującymi u nas obyczajami. Chcą to robić niech idą do hotelu.

    Porządny hotel kosztuje sporo. I nie da się o ile mi wiadomo wynajmować
    na godziny - trzeba zabulić za 'dobę hotelową'.

    > A to już zmieni sytuację diametralnie. Dziewczyna w tym wieku nie
    > powinna uprawiać seksu, gdyż jest zazwyczaj niedojrzała emocjonalnie.

    ROTFL

    Dewockie przesądy nie są w Polsce obowiązującym prawem. A przepisy
    dopuszczają - ergo jest wystarczająco dojrzała.

    > Każdy psycholog powie to na potrzeby sądu. Tak więc zachowanie gostka

    Kto ci dał prawo ośmieszać psychologów opowiadając takie bajki w ich
    imieniu? Chyba mogli by za to pozwać ;->

    > jest tu niezgodne z obowiązującymi zasadami, i to tym bardziej im

    Ponownie: w Polsce nie obowiązują zasady szariatu. Ani żadne inne
    fundamentalistyczne pseudo-przepisy.

    > większa będzie różnica wieku między nim, a dziewczyną.

    I kto tę różnicę stosownie przeliczy? Ksiądz proboszcz? Desant
    moherowych berecików?

    > Ja po prostu - jako rodzic wywaliłbym gostka na zbity pysk i powiedział

    I mam nadzieję został byś pociągnięty do odpowiedzialności. Albo
    oberwałbyś w ramach obrony koniecznej.

    > córce że jak chce z nim sypiać to niech idzie do niego, a nie pod moim

    Może nie ma warunków (np. ma wspólny pokój z mającym 14 lat braciszkiem
    - i wtedy by przy nim nie mogli, bo by się móg prokurator przyczepić).

    Ech, niektórzy 'rodzice' są gotowi znęcać się psychicznie nad własnymi
    dziećmi, byle by tylko WŁADZĘ utrzymać.

    > dachem. Jak gość by się stawiał, to składam doniesienie z art. 193 kk. I
    > niech mi tylko policja to umorzy albo odmówi wszczęcia, to przeciągnę ją
    > i prokuratora po sądach. Według mnie sąd uchyli postanowienie o umorzeniu.

    Im za to płacą. No i sam siebie też przeciągniesz. Nie wiem, czy miałeś
    w praktyce do czynienia z sądami, ale minimum pół dnia roboczego szlag
    trafia. Oczywiście jeśli jesteś jakiemś tam szarym urzędasem, to pikuś.
    Ale jeśli np. wykonujesz jakąś konkretną pracę i np. jakiś fajny
    kontrakt szlag ci trafi przez wizytę w sądzie, to się może zastanowisz,
    czy skórka była warta wyprawki...

    Pomijam już taki detal, że im bardziej dewoccy rodzice, tym dziecko
    jednak wcześniej zacznie. Z reguły mając zbyt małą wiedzę.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)