    From: Kaizen <x...@c...sz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obcięte wynagrodzenie
    Date: Thu, 22 Jan 2004 08:04:31 +0100
    Sender: k...@p...onet.pl@de201.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Pięknego dnia Wed, 21 Jan 2004 20:05:55 +0100, "waczek"
    <w...@i...pl> zakodował:

    >Ponadto, w opisanej sytuacji sama umowa o pracę, w której wynagrodzenie jest
    >określone stawką miesięczną, powinna zaczynać się od pierwszego dnia
    >miesiąca, a nie dopiero od pierwszego dnia roboczego w tym miesiącu.

    Czyli Krzychu nie mógł pracować 1 i 2 w innej firmie?
    Na jakiej podstawie ograniczasz możliwość zmiany pracy w ciągu
    miesiąca?

    Co do podstawy, to podaj konkretny artykuł, bo żaden mi nie pasuje
    jako uzasadnienie wypłacenia wynagrodzenia za czas, gdy pracownik nie
    był pracownikiem danej firmy (czyli mógł pobierać zasiłek dla
    bezrobotnych czy pracować w innej firmie).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775