  • Data: 2013-05-01 10:06:59
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.04.2013 21:17, Andrzej Lawa pisze:

    > Dobra, zatem przyprowadź do mnie tego swojego "boga" i niech sam
    > osobiście mi zezna, co rzekomo dyktował.

    A ty do mnie przyprowadź swojego szefa... Bo ja tak chcę...

    > Bo ja z doświadczenia w
    > dzieciństwie znam rezultat "głuchego telefonu" przez kilkanaście minut i
    > kila osób i mogę sobie ekstrapolować jego skutki po kilkudziesięciu
    > tysiącach lat i kilku tysiącach pokoleń ;)

    Dlatego właśnie Słowo Boże jest spisane i niezmienne.

    > Dla wszechmocnego i wszechobecnego nie powinno to być jakąś wielką fatygą.

    Jak zechce to przyjdzie. Do wielu ludzi przychodzi.

    > Ja piszę rzeczowo i racjonalnie.

    hehehehe....

    > Ty ciągle powołujesz się na jakieś
    > urojenia i legendy.

    Nigdy. Powołuję się na prawdziwe Słowo Boże.

    > Mam ci udowodnić np. grawitację? Proszę uprzejmie - skocz z tego
    > dziesiątego piętra.

    Grawitacja stworzyła świat? Masz na to dowody?

    Masz dowody, że nie jest napędzana przez Boga?

    > To nie jest dogmat tylko fakt - ta cała twoja biblia to wielokrotnie
    > tłumaczony, wielokrotnie REDAGOWANY zbiór opowiadań, niemających
    > większego umocowania w zweryfikowanej prawdzie historycznej niż np.
    > Harry Potter.

    Ty tak twierdzisz. Ja twierdzę, że to jest spisane pod natchnieniem
    Ducha Świętego Słowo Boże.

    > U-DO-WOD-NIJ.

    A ty udowodnij swój dogmat.

    > Na razie twój argument jest kołowy: "biblia to jest słowo boże, bo sama
    > biblia twierdzi że jest słowem bożym i nie kłamie".

    Nie dawałem takiego argumentu.

    > OK, przeprowadź dowód na istnienie Boga.

    Proszę bardzo. Otwieram Pismo Św. i już w 1 rozdziale mam:

    (1) Na początku stworzył Bóg niebo i ziemię.

    Dalej mi się nie chce, bo i tak to odrzucasz, bo twoje dogmaty są
    sprzeczne z moimi dogmatami.

    > Dowód, który nie będzie kołowy
    > i będzie obiektywnie weryfikowalny.

    ,,Obiektywnie'' czyli po ateistycznemu. A to się nie da.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek