  • Data: 2009-07-15 21:07:11
    Temat: Re: [OT] Rękojmia a wykonawca naprawy
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał

    > Termin to wy im powinniście byli wyznaczyć. Jeśli tego nie
    > zrobiliście
    > to zróbcie to teraz. Tylko niech on będzie rozsądny, aby mogli w tym
    > terminie faktycznie pousuwać usterki.

    Twoje posty od jakiegoś czasu jako jedyne w tej grupie wyświetlają mi się z
    takimi, jak wyżej robaczkami (jeśli ich nie widzisz, to wyjaśnię, że
    zamiast pliterek pojawiają się np. a "umlaut" zamiast "ą" i "ę", L z
    kreską, zamiast "ś" lub "ż", A z jakimś łukiem, zamiast "ó" itd.). Podobne
    robaczki pojawiają się w postach cytowanych przez Ciebie.
    Czy Ty masz coś źle ustawione czy ja? :)