    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT : Re: ruch drogowy ... na światłach cały rok...
    Date: Wed, 28 May 2008 14:33:20 +0200

    Liwiusz pisze:

    > W przypadku żarówek mówi się też o zwiększonej ilości spalanego paliwa.

    Nie rozumie tego zdania jeżeli ma być odpowiedzią na mój post.

    Czy zwiększone spalanie paliwa wpływa na żywotność żarówek? Jest jakaś
    korelacja? Np. za niskie ciśnienie w oponach = zwiększone spalanie =
    więcej przepalonych żarówek?

    Czy to zdanie to może wynik tego, że wcale nie odpowiadasz na mój post
    tylko na jakiś inny i tak Ci sie kliknęło gdzie popadło?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813