    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [OT] Re: bezskuteczna egzekucja - mimo znacznego majatku
    Date: Fri, 04 Jan 2013 17:11:26 +0100

    W dniu 2013-01-04 17:01, Iksiński pisze:

    > wiadomości news:kc6r0c$pb2$1@news.task.gda.pl...

    > Komornik to jest jednak wspaniały zawód. Nie ponosi żadnej
    > odpowiedzialności za swoją pracę, wierzyciel musi mu podać na tacy
    > informacje o dłużniku, żeby łaskawie coś zaczął robić, a nawet wtedy
    > musi paluszkiem pokazywać co komornik ma zrobić.
    > Tylko jak komornik zwęszy łatwą kasę, to wtedy nagle nabiera wigoru i
    > chapie bez opamiętania, dopóki ktoś go od koryta nie odciągnie...

    Już nie dramatyzuj. Komornikowi też zależy na skutecznej egzekucji. Ale
    jest związany wnioskiem wierzyciela. Do tego stopnia, że jak ustali
    jakiś majątek, a wierzyciel nie wskazał takiego sposobu egzekucji
    (choćby ogólnie - "proszę o zajęcie rachunków bankowych"), to zająć nie
    może.

    > Szkoda, że tej wiedzy nie miałem 20 lat temu...

    No, generalnie zawsze lepiej wiedzieć, jak nie wiedzieć :)

    --
    Liwiusz