  • Data: 2008-01-26 23:01:42
    Temat: Re: [OT]Re: Żałoba narodowa - jakie obowiązki, jakie kary?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 26 styczeń 2008 00:41
    (autor Tomasz Pyra
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fndsfj$pl2$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Wbij sobie do łba że tacy sami wojskowi w czasie II wojny światowej
    > walczyli i ginęli za to żebyś miał prawo mówić po polsku i nie być
    > niewolnikiem - prywatną własnością jakiegoś Niemca, z racji podludzkiego
    > pochodzenia.

    Wbij sobie do łba, że

    a) nie tacy
    b) nie każdy Niemiec to hitlerowiec

    > I dziś, gdyby zaszła potrzeba, obecnie służący żołnierze również by o to
    > walczyli i za to ginęli.

    A ponieważ takiej potrzeby nie ma, to jeżdżą sobie to tu to tam i
    rozpierdalają niepodległe kraje dla uśmiechu Wielkiego Brata.

    > Za to należy im się szacunek jako całej grupie zawodowej.

    Nie należy. Szacunek mogę okazywać czyniącym dobro, a nie zawodowym
    mordercom.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl