    From: Kira <c...@e...wytnij.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [OT] Re: Proszę o pomoc prawną dla samotnej matki
    Date: Tue, 21 Nov 2006 13:18:22 +0100
    <ejkcj7$edv$1@inews.gazeta.pl> <6...@4...net>
    <ejkdi4$qd7$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <1iuik4se6vj39.gl13i6rxu4t3$.dlg@40tude.net>
    <ejkfpn$r7f$1@inews.gazeta.pl>
    <e...@4...net>
    <ejkhsc$6g6$1@inews.gazeta.pl> <ejlaiq$h7d$1@inews.gazeta.pl>
    <ejldd0$p6r$1@atlantis.news.tpi.pl> <ejmlf1$lrt$1@inews.gazeta.pl>
    <ejn520$e75$1@inews.gazeta.pl> <ejn5t5$h6q$1@inews.gazeta.pl>
    <ejncgb$bfg$1@inews.gazeta.pl> <ejnd66$d2u$1@inews.gazeta.pl>
    <ejnfkf$g8$1@nemesis.news.tpi.pl> <ejnkq7$ocg$1@news.onet.pl>
    <ejnt0n$fsd$1@inews.gazeta.pl> <ejp9ld$3jt$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <ejpphc$mj4$1@inews.gazeta.pl>
    <d2857$4560a849$3eb34be4$10817@news.chello.pl>
    <ejs6s6$b12$1@inews.gazeta.pl>
    <51eda$45622341$3eb34be4$1696@news.chello.pl>
    <ejui5t$3en$1@inews.gazeta.pl> <p...@n...chmurka.net>

    Re to: Andrzej Wróblewski [Tue, 21 Nov 2006 12:32:36 +0100]:

    > Moralnie nie do zaakceptowania jest dla mnie sytuacja,
    > w ktorej pracodawca _USWIADAMIA_ sobie, ze pracownica mu
    > nie odpowiada _DOPIERO_ w momencie, gdy zachodzi ona w ciaze.

    A to akurat jest banalnie proste: masa dziewczyn jest całkiem
    fajnymi pracownikami, a jak zajdą w ciążę to się nagle pewniej
    czują i zaczynają pracę olewać - no bo co im zrobią, nie? I to
    nie jest jakiś tam promil; w jednym ze sporych banków na 16
    znanych mi zatrudnionych dziewczyn w ciąży tylko 3 nadal do
    pracy podchodziły normalnie. Pozostałe to zwolnienie, to coś
    wypadło, to tamto, to siamto, bo zmęczone i w ogóle, pół dnia
    przy kawie zamiast z klientem. I ja się nie dziwię, że taki
    pracodawca dopiero w tym momencie może się zorientować, że
    pracownica mu nie pasuje. Bo jak wcześniej mógł, jak się o
    pracę jeszcze martwiła i podchodziła poważnie?

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ * Luksusowe przegięcie * MIKRO pecet *