  • Data: 2006-03-27 18:27:30
    Temat: Re: [OT] Re: OEM
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek in <e09514$bre$1@opal.icpnet.pl> wrote:

    > (...)

    Nie chce mi się tego komentować i na to odpowiadać, i tak Ciebie nie
    przekonam, zresztą nie mam najmniejszej chęci tego czynić, nie interesuje
    mnie absolutnie jakiego używasz systemu i co z nim robisz i dlaczego.

    > No właśnie. XP jest dla wszystkich a Linuks 2w 86% dla snobów.

    Pozwoliłem sobie odnieść się tylko do tej części wypowiedzi. Znów
    przyjmujesz błędne założenia, _być_ _może_ także próbujesz usprawiedliwić
    sam przed sobą swoją porażkę w walce z linuxem. "Wyklinanie" czego kolwiek
    w Windowsie zajmuje mi średnio 10 razy więcej czasu niż wystukanie
    stosownego polecenia w konsoli. Mógłbym wymienić jeszcze co najmniej 20
    powodów dla których używam linuxa i drugie tyle dyskryminujących w moich
    oczach Windowsa, tylko jaki to by miało sens? To nie jest grupa do takowych
    dyskusji. Jak dla mnie EOT.

    Tomasz Motyliński
    Linux jest dla leniwych, raz zainstalowany działa wiecznie
    ... i do tego jaki ładny :) [http://artbhp.pl/~motto/screens/mydesktop.jpg]