  • Data: 2006-03-27 21:10:08
    Temat: Re: OEM
    Od: tarcamion <t...@l...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    castrol napisał(a):

    > Mnie zastanawia co w przypadku zakupu samego programu OEM, bez komputera
    > - co dzis nie stanowi problemu i mozna go nabyc praktycznie w kazdym
    > internetowym sklepie komputerowym.
    >
    > Ponadto dostajesz tego OEMa w takim zgrabnym pudeleczku, czyli zwykly
    > uzytkownik moze domniemywac nawet ze to wersja BOX :)

    Bo tak naprawdę to OEM się nieco zmienił. Microsoft olewa licencję OEM.
    Jak zgłoisz to i na nowy komp ci zarejestrują. Chodzi tu o użytkoniwka
    końcowego i o sprzedawcę. Ten który montuje komputer i instaluje Windows
    jest zobowiązany do udzielania wsparcia technicznego. Resztę mają w
    dupie. Możesz sobie zainstalowac OEM w mikrofali, byle byś im tyłka nie
    zawracał jeśli coś nie działa na modelu X, a działa dobrze na modelu Y