    From: Hikikomori San <h...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [OT] Oszukany na allegro
    Date: Fri, 31 Mar 2006 23:36:04 +0200

    R2r wrote:

    > No cóż... wprawdzie to w ogóle NTG, ale podam przykład pewnego znajomego
    > (dość dobrze usytuowanego materialnie), który miał zamiar kupić coś od
    > mojej firmy - wartość ok. 3500,- netto. Dorwał jednak mojego dostawcę
    > (po tym przypadku - byłego) i kupił detalicznie po cenie niższej od
    > zaproponowanej przeze mnie o... 12,- zł netto! Dodam, że jako znajomemu
    > doliczyłem mu marżę ok. 1% plus koszty transportu. Okazało się, że do
    > pełni szczęścia zabrakło... instalacji urządzenia (która w moim
    > przypadku była wliczona w cenę - wszak robiłem po dobrej znajomości).
> [...]

    Tak to chyba jest standard ze znajomymi. Oni nie chca zle. Oni chca za
    nic. Zawsze gdy jakis znajomy zwraca sie do mnie z pytaniem, czy nie
    zrobilbym mu czegos to z usmiecham odpowiadam, ze go na mnie nie stac. I
    jak wkoncu dopyta si eo cene uslugi, to przewaznie rezygnuje. Nauczony
    doswiadczeniem dla znajomych mam zaporowe stawki. ;) Wole robic biznesy
    z obcymi a ze znajomymi nie wchodzic w zadne...

    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
    w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f