  • Data: 2002-12-13 10:51:21
    Temat: Re: [OT] Niedogrzane mieszkanie
    Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wprawdzie bedzie to troche [OT], ale moze ktos przetestowal i wie, czy
    > dziala i jaki ostatecznie uzyc material (tzn. jakie aluminium, czy sa
    > konkretne produkty)?

    za kaloryfery wsadziłem kilka dni temu tzw. alumaty (folia
    aluminiowa na cienkiej piance);
    w lecie pełno było tego w supermarketach
    na stoiskach... turystycznych;
    czy to wnosi rzeczywiście coś istotnego? raczej wątpię
    (temperatura w pokojach się nie podniosła),
    ale za to psychicznie czuję się lepiej:)

    gl