    From: "No Name" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [OT] Jak uczelnie kosząpieniądze na studentach
    Date: Fri, 13 Feb 2009 16:49:35 +0100
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > z ciekawości co to za uczelnia?

    Zastanawiałem się czy odpowiedzieć, ale chyba raczej powinienem. Powinienem z
    tego względu, że ta uczelnia stanowi po prostu zagrożenie dla swoich studentów.
    Jeszcze niedawno ją szanowałem. Jednak potrafiła tak bardzo zlekceważyć swojego
    studenta. Wcześniej nie uprzedzono, że zostanę pozbawiony możliwości zdawania
    sesji. Nie otrzymałem żadnej decyzji w mojej sprawie, nie zostałem zawieszony,
    nie zerwano umowy, nie podjęto działań w okresie "bezpiecznym" czyli przed
    sesją. Uderzono w okresie najważniejszym. Po prostu pojawiły się działania by
    utrudnić czy nawet uniemożliwić zdanie sesji. Do tego stopnia, że pani z
    dziekanatu bez żenady stwierdziła, że nie udzieli mi informacji a nawet jestem
    "_jak_ zawieszony". Czyli nie ma odwagi podjąć decyzji formalnej i zawiesić w
    prawach studenta, ale de facto pozbawia opłaconej usługi. Przecież to skrajna
    arogancja.

    To POLITECHNIKA GDAŃSKA, Wydział ETI. Przestrzegam i odradzam.

    --
    pzdr