    From: "No Name" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [OT] Jak uczelnie kosz?pieni?dze na studentach
    Date: Fri, 13 Feb 2009 09:00:03 +0100
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > wiesz, szkoda czasu i klawiatury bo mam wrażenie, że gadam ze ścianą.
    > Idź śmiało awanturuj się dalej, a jak wrócisz to napisz ile ugrałeś.

    Możesz mi zdradzić czemu flejmujesz? Argumenty chętnie poznam, ale przy braku
    argumentów po prostu zamilknij.

    Napisałem już czemu sądzę, że mam rację. Po prostu stosowanie takiego legalnego
    schematu działania jak zastosowała uczelnia byłoby absurdalne i prowadziło do
    oszustw. A także stosowanie tego schematu stwarzałoby ogromną nierówność stron,
    bo po zawarciu umowy i opłaceniu usługi dziekan wydający zgodę do niczego nie
    byłby zobowiązany. Nawet nie musiałby rozpatrzyć takiej prośby o udzielenie
    zgody. Nie wspominając o rozpatrzeniu obiektywnym za pomocą jakiś kryteriów, nie
    mówiąc o uzasadnieniu, nie wspominając o możliwości podważenia jego braku zgody.

    Nie wyjaśniłeś choćby czemu uważasz, że warunek dotyczy także wykonania umowy a
    nie jej zawarcia, jak jest to ujęte w regulaminie.

    Tak więc zamilknij jeśli nie masz argumentów albo je przedstaw.

    --
    pzdr