  • 1. Data: 2002-05-27 13:12:20
    Temat: HOW TO zakładanie związków zawodowych :-)
    Od: "Pete" <m...@N...bigfoot.com>

    Hej

    Mam pytanie do znających temat (dobrze, jeśli przeszli to w praktyce)
    Jak bezboleśnie można założyć międzyzakładowy (co ważne) związek zawodowy.
    Ilu członków jest wymaganych do założenia? 10?
    Z góry dziękuje za wszelkie informacje i rady praktyczne.

    P.S.
    Ewentualne opinie o potrzebie istnienia ZZ proszę zachować dla siebie
    --
    Pete

  • 2. Data: 2002-05-27 15:19:27
    Temat: Re: HOW TO zakĹ?adanie zwiÄ?zkĂłw zawodowych :-)
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl>

    Użytkownik "Pete" <m...@N...bigfoot.com> napisał w wiadomości
[...]

    O potrzebie prawidłowego kodowania nie będę milczał. Twój post jest
    nieczytelny,.

    Kotewka
    k...@w...pl

  • 3. Data: 2002-05-27 17:42:21
    Temat: Re: HOW TO zakładanie związków zawodowych :-)
    Od: "An_Kra" <m...@f...pl>

    Stanisław Pikul napisał:

    | O potrzebie prawidłowego kodowania nie będę milczał. Twój post jest
    | nieczytelny,.

    ...dla nieprawidłowo skonfigurowanego czytnika.

    An_Kra

  • 4. Data: 2002-05-27 19:45:20
    Od: "RZ" <r...@r...net.pl>

    > O potrzebie prawidłowego kodowania nie będę milczał. Twój post jest
    > nieczytelny,.
    > --
    Chyba musisz swoj czytnik skonfigurowac poprawnie.
    pozdrawiam
    Rysiek

  • 5. Data: 2002-05-27 20:57:57
    Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl>

    Mam pytanie do znających temat (dobrze, jeśli przeszli to w praktyce)
    Jak bezboleśnie można założyć międzyzakładowy (co ważne) związek zawodowy.

    Ustawa o związkach zawodowych nie uzależnia sposobu zakładania związku
    zawodowego od tego czy ma być zakładowy czy międzyzakładowy (takich w
    świetle prawa chyba w ogóle nie ma). W każdym razie 10 pracowników musi
    podjąc uchwałę o założeniu związku. Następnie powinien zostać uchwalony
    statut związku oraz wyłoniony komitet założycielski (od 3 do 7 osób). Aby
    uchwała o założeniu związku była ważna komitet musi w ciągu 30 dni od
    podjęcia uchwały złożyć wniosek o zarejestrowanie w Krajowym Rejestrze
    Sądowym. Szczegóły w wyżej wymienionej ustawie (chodzi głownie o to co
    powinno znaleźc się w statucie). I nie ma mniej lub bardziej bezbolesnych
    sposobów - jest tylko jeden.

    pozdr.
    T.

  • 6. Data: 2002-05-27 22:44:43
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 27 May 2002, An_Kra wrote:

> [...]
    >+ | nieczytelny,.
    >+
    >+ ...dla nieprawidłowo skonfigurowanego czytnika.

    Ja cię bardzo przepraszam, ale KOI-7 czy -8 nie będę upychał
    do wszystkich emulatorów terminali (i EPROMów w terminalach
    fizycznych) po to, żeby je mieć do czytania *polskiej* grupy :]

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (który tez miał chęć powarczeć na kodowanie :))

  • 7. Data: 2002-05-28 07:29:34
    Temat: Re: [OT] HOW TO ...
    Od: "Pete" <m...@N...bigfoot.com>

    Użytkownik "Stanisław Pikul" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > praktyce)
    > O potrzebie prawidłowego kodowania nie będę milczał. Twój post jest

    ...kto chce, ten potrafi...

    Polecam:
    http://www.niusy.pl/oe/ogonki.html

    zwłaszcza dół strony...

    P.S.
    Mea culpa, że użyłem polskich znaków w temacie.

    --
    Pete

  • 8. Data: 2002-05-28 07:32:52
    Od: "Pete" <m...@N...bigfoot.com>

    Użytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Sądowym. Szczegóły w wyżej wymienionej ustawie (chodzi głownie o to co
    > powinno znaleźc się w statucie). I nie ma mniej lub bardziej bezbolesnych

    Dzięki za wyjaśnienia. Ale mam wątpliwości, czy 10 pracowników (z różnych
    zakładów pracy) wystarczy do założenia ZZ.
    I czy w takiej sytuacji obowiązuje ochrona władz ZZ (co, nie ukrywam, jest
    celem tegoż).

    --
    Pete

  • 9. Data: 2002-05-28 07:45:50
    Od: "Pete" <m...@N...bigfoot.com>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne" <s...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości news:Pine.LNX.4.21.0205280042040.10791-100000@irys.s
    tanpol.com.pl...
> [...]
    >
    > Pozdrowienia, Gotfryd
    > (który tez miał chęć powarczeć na kodowanie :))

    To, kurka wodna [ ;-) ], napiszcze do Piotra Trzcionkowskiego, żeby nie pisał głupot
    na swojej stronie... ;-)
    pzdr

    --
    Pete

  • 10. Data: 2002-05-28 09:09:31
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl>

> [...]

    zwłaszcza dół strony...

    P.S.
    Mea culpa, że użyłem polskich znaków w temacie.

    Przejrzałem, przeczytałem, zrozumiałem.
    Polecam też FAQ T. Surmacza na pl.answers.
    Proponuję zakończyć temat ogonków.

    Kotewka
    k...@w...pl