eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[OSZUSTWO] Zostalem oszukany przez pracodawce - ile moge wyciagnac na drodze sadowej (przynajmniej teoretycznie) › Re: [OSZUSTWO] Zostalem oszukany przez pracodawce - ile moge wyciagnac na drodze sadowej (przynajmniej teoretycznie)
  • Data: 2005-06-21 07:14:02
    Temat: Re: [OSZUSTWO] Zostalem oszukany przez pracodawce - ile moge wyciagnac na drodze sadowej (przynajmniej teoretycznie)
    Od: Herbi <x...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 21 cze o godzinie 09:00, na pl.soc.prawo, Johnson napisał(a):

    > Jeśli pracownik to zgłosi i będzie to uprawdopodobnione jakimiś
    > dowodami.

    A amator od samego początku pisał że kasę otrzymywał 'do ręki' nie
    podpisywał listy płac /zresztą nawet gdyby to on i tak nie otrzyma kopii
    takiej listy ;)/, nie posiada /chyba/ raportów RMUA - czyli praktycznie nie
    posiada *żadnych dowodów/ w ręku - za wyjątkiem Umowy o Pracę.
    Ale to dla ZUSu nie jet *ostatecznym* dowodem - przecież taka Umowa sprzed
    lat iluś tam mogła zostać uzupełniona aneksem, zmianą warunków płacy -
    możliwości jest wiele - a zainteresowany przedstawia tylko taka umowę - dla
    mnie to żaden dowód

    > To chyba dość oczywiste. Dlatego od samego początku piszę, że
    > sprawę trzeba zgłosić do ZUS.

    Ja bym rozpoczął od PIPu i Sądu Pracy - ZUS zainteresowałbym dopiero mając
    wyrok w ręku.

    --
    Herbi
    21-06-2005 09:14:00