  • 1. Data: 2003-10-21 06:30:29
    Temat: OFE - który najlepszy?
    Od: "Iwonka" <i...@w...pl>

    Witajcie,
    niezbyt wiem na jakiej grupie zadać to pytanie, jeśli wybrałam
    nieodpowiednią to z góry przepraszam. Natomiast jeśli ktoś mógłby mi
    doradzić, do którego z funduszy emerytalnych się zapisać, to byłabym Wam
    niesamowicie wdzięczna. Proszę o radę.
    Iwona

  • 2. Data: 2003-10-21 09:18:20
    Temat: Re: OFE - który najlepszy?
    Od: "MSP" <m...@g...pl>

    Ja jestem w NN, czyli Nationale Nederlanden i jestem zadowolona. Bodajże
    jest na 1 miejscu - w zależności oczywiście od rankingu-czy to
    Rzeczpospolita, czy Polityka itp.

    Pozdr.
    MSP
    Użytkownik Iwonka <i...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bn2jp2$ro5$...@n...po.opole.pl...

  • 3. Data: 2003-10-21 13:59:23
    Od: "Słonik" <p...@o...pl>

    A ja mam Finlife i jest ok.....składki mają od 100 zł miesięcznie, jak
    chcesz dam Ci namiary do Pani, ktora ze mna podpisywala umowe.
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-10-23 18:35:22
    Temat: Odp: OFE - który najlepszy?
    Od: "przemek kopta" <o...@w...pl>

> [...]
    > nieodpowiednią to z góry przepraszam. Natomiast jeśli ktoś mógłby mi
    > doradzić, do którego z funduszy emerytalnych się zapisać, to byłabym

    czesc
    Tu masz link na analize inwestycji OFE
    http://akcje.net/ofe/index.html?id=15939&type=15 zrobiona przez
    Malina. Masz tam tez inne komentarze Malina dotyczace OFE,a obok
    aktualna tabele ze stopa zwrotu OFE w ciagu roku,ostatniego kwartalu i
    miesiaca.
    A tu link do jego wczesniejszych komentarzy na temat OFE
    http://www.ubezpieczyciel.pl/ofe_m.php3?t=75&p=1

    Pozdrawiam
    Przemek