    From: "lajon74" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OEM Windows z myszka.?
    Date: 25 Sep 2005 22:25:14 +0200

    > lajon74:
    >
    > No właśnie: niejednokrotnie zastanawialem sie, co sie dzieje, jak sie
    > zepsuje obudowa z nalepka. Dlatego uwazam, ze ta nalepka to porazka jakas, a
    > ci z Microsoftu radza, coby nalepiac, bo tam jest numer. Bekne jak przyjda,
    > jesli nie mam nalepionej nalepki? Przeciez zaplacilem uczciwie za program,
    > mam fakczjur i zarejestrowalem program, ktory mozna zarejestrowac tylko z
    > taka, a nie inna plyta glowna.
    > Pozdr. Dulek

    jesli przyjdzie do ciebie jakis kretyn to tak zaplacisz za brak licencji.
    Dla waznosci licencji OEM musisz posiadac certyfiakt naklejony na komputerze na
    ktorym jest zainstalowany win z tym kluczem oraz fakture zakupu (z min jednym
    pozespolem lub calym komputerem)
    Teoretycznie jesli zainstalujesz win na innym komputerze nie da sie go
    zaktywowac ponownie (mi sie udalo, ale to ze sie udalo nie znaczy ze MS nie
    odnotowal sobie ze przenioselm WIN i w razie czego powiedza mi ze niestety ale
    ta licencja jest nie wazna)
    przyklej na obudowe certyfikat na tasme klejaca - zawsze ja zdejmiesz w razie
    czego

    lajon74