  • Data: 2006-03-27 16:14:20
    Temat: Re: OEM
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zbynek Ltd. in <e091v3$sfb$1@inews.gazeta.pl> wrote:

    > Plączesz się i zmieniasz zeznania :-D

    Ehhh nie "zeznania" to co opisywałem to sytuacja hipotetyczna, przecież ja
    wcale nie używam WinShita (od kilku lat), a mój CD od Win2k box'a robi za
    podstawkę pod kubek. Chodzi o sam fakt, ot prawdziwy przykład, kupiła sobie
    komputer z Windowsem, jakiś miesiąc temu mieli przepięcie i im się spalił
    tv i komputer. Kupiła komputer już bez Windowsa, dzieciak zainstalował tego
    starego i niedługi czas potem pokazał się taki śmieszny monit systemowy
    mówiący o tym, jak ten system jest bardzo nielegalny. I co ona oszukuje,
    czy ona została oszukana? Pytałem się i w sumie nie mam podstaw aby nie
    wierzyć, że nie tłumaczono jej różnicy pomiędzy OEM a BOX. Poprosiła dobry
    komputer do gier z Windowsem i kilkoma "fajnymi"grami i taki dostała.
    Dlaczego teraz ma płacić drugi raz za Windowsa skoro już go kupiła?
    Szczerze to nie dziwie się jej zirytowaniu. Choć z drugiej strony kto by
    się przejmował jaką kolwiek licencją na WinShita skoro i tak pewnie koło
    90% (strzelam nie mam żadnych danych) jest kompletnie nielegalnych.

    --
    Tomasz Motyliński
    Linux jest dla leniwych, raz zainstalowany działa wiecznie