  • Data: 2006-03-26 11:19:26
    Temat: Re: OEM
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poreba napisał(a):

    > O szkodę? Jaka jest wysokość szkody poniesionej przez "licencjodawcę"?
    > Zazwyczaj porównuje się z "innymi dostępnymi na rynku" ;)

    Co najmniej różnica między ceną BOX a OEM, plus koszty postępowania.
    Pewnie coś by się dało dołożyć.

    > A konkretniej?

    Konkretnej nie chce mi się zastanawiać, ale myślę że można by rozważać,
    czy jak program jest zainstalowany wbrew licencji to można to traktować
    jakby był zainstalowany bez niej.

    > Np. który przepis karny dla sytuacji:
    > nabywam z nowym komputerem oprogramowanie OEM do odtwarzania filmów DVD,
    > niezadowolony z osiągów komputera instaluję (po uprzednim odinstalowaniu na
    > "nowym") na "starym"

    Jeśli robisz to wbrew licencji to jest tak jakbyś jej nie miał.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"