  • Data: 2006-03-26 11:07:24
    Temat: Re: OEM
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz Motyliński napisał:

    > Mam pytanie, czy licencje OEM które zabraniają przeniesienia oprogramowania
    > na takowych licencjach są zgodne z prawem?

    Nie są.
    Klient nie nabywa licencji lecz egzemplarz programu, a umowa OEM jest
    umową pomiędzy producentem sprzętu i producentem oprogramowania a nie
    pomiędzy producentem oprogramowania i klientem.

    Z oprogramowaniem OEM możesz robić dokładnie to co z "półkowym", obracać
    nim jak Ci się żywnie podoba, poza dwoma wyjątkami wyraźnie podanymi w
    ustawie: najmem i dzierżawą.

    pozdrawiam
    Arek

    --