    From: "Maverick31" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ODMOWA WYDANIA REFERENCJI
    Date: Sun, 14 Aug 2005 12:17:10 +0200

    Użytkownik "Efcia" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ddlik8$smp$1@opal.futuro.pl...
    > ja sie zastanawiam po co tu ludzie siedza, zeby błedy wyłapywać?

    Bo nikt ciebie nie zna a WAM zwrocil tobie na to uwage. Dla mnie rowniez nie
    jest jednoznaczne co wedlug ciebie jest "obrobka baz danych". Popularny (-a)
    "wklepywaczka" rowniez obrabia baze danych i programista ktory baze stworzyl
    tez - o administratorze sieci nawet nie wspomne ale rowniez obrabia pewne
    moduly bazy danych.

    > bezsens i brak
    > zajęcia.

    Jesli ktos tu siedzi w czasie wolnym to guzik ci do tego a jesli w pracy to
    widac zrobil co do jego obowiazkow nalezy i oddaje sie blogiemu lenistwu.

    > W umowie o dzieło zawartej z moim pracodawcą jest napisane własnie o
    > bazach
    > danych, a nie o konsultancie telefonicznym.

    > Gdy w kadrach poprosiłam o referencje, powiedziano mi, że nie wydadzą mi
    > ponieważ były by niezgodne z tym
    > co w umowie jest zawarte.
    > Cóz w 99% pracowników pewnie tak, lecz ja z pracą
    > jako konsultant od stycznia nie miałam nic wspólnego.
    > ale interesuje mnie czy pracodawca ma prawo mi odmówić wydania referencji?

    Tak... zly argument podali. Wybacz kadrowej ale tak na prawde nie maja
    takiego obowiazku. Prawo pracy nie nakazuje wydania innego dokumentu niz
    swiadectwa pracy.

    Pozdrawiam Maver