  • 1. Data: 2002-06-29 13:33:29
    Temat: OC - skomplikowany problem ...
    Od: "......---Robol---....." <e-mail: robol@skynet.com.pl>

    Znajomy miał 3.5 roku temu wypadek. Okazało się, że przez nieporozumienie
    brakowało mu OC na samochód. Poniósł konsekwencje z tego wynikłe : Z racji
    uszkodzenia innego samochodu musiał wpłacić do Funduszu Gwarancyjnego
    znaczną kwotę pieniędzy [wycenioną przerz PZU ].
    Aktualnie zgłosił się do niego poszkodowany z żądaniem wypłacenia odsetek
    ponieważ Fundusz wypłacił mu te pieniądze po upływie prawie roku.
    Przypuszczam, że po 3 latach i tak te żadania chyba ulegają przedawnieniu
    [nie jestem pewien], ale chodzi mi o drugi punkt. Czy to, że fundusz
    wypłacił mu te pieniądze z opóżnieniem roku [i nie chce uwzględnić
    oprocentowania] oznacza, że te pieniądze musi wpłacić mój znajomy ?

    Robol

  • 2. Data: 2002-06-29 14:19:08
    Temat: Re: OC - skomplikowany problem ...
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "......---Robol---....." <e-mail: robol@skynet.com.pl> wrote in message
    > Czy to, że fundusz
    > wypłacił mu te pieniądze z opóżnieniem roku [i nie chce uwzględnić
    > oprocentowania] oznacza, że te pieniądze musi wpłacić mój znajomy ?
    Jezeli znajomy mial przekazac te pieniadze do funduszu, a nie wyplacic
    bezposrednio poszkodowanemu, to wplacajac je wtedy do funduszu zwolnil sie
    ze zobowiazania.
    Za opoznienia w wyplacie przez fundusz nie wynikle z opoznien we wplacie
    znajomego znajomy odpowiedzialnosci ponosic nie moze. To ze sie poszkodowany
    zglosil to jego, poszkodowanego, sprawa. Zglosil sie jednak do zlej osoby.
    Pozdrawiam,
    Marta

  • 3. Data: 2002-06-29 21:57:09
    Od: "Daniel/Dan/Śniegoń" <d...@p...pl>

    > Przypuszczam, że po 3 latach i tak te żadania chyba ulegają przedawnieniu

    3 lataj maja firmy na dochodzenie swoich pieniedzy, zwykly szary ludek ma na
    to 10 lat.

    Pozdrawiam
    Dan