  • Data: 2013-10-16 22:29:38
    Temat: Re: OC i "znikajacy samochod"
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-16 21:18, kashmiri pisze:
    > W Indiach mówią: Nie da się klaskać jedną dłonią ;)

    :)

    > Nie chodzi o mentalność społeczeństwa, tylko o bardzo głęboko
    > sięgającą walkę o stołki. W efekcie ci, co powinni zarządzać
    > procesami w administracji, 90% czasu spędzają na bronieniu się, aby
    > nikt im tego stołka nie zabrał ...]

    Ostatni namacalny przykład referendum w sprawie HGW i zaangażowanie
    Tuska i całego jego aparatu.

    > Zaczynam doceniać system common law, gdzie np. tradycyjnie prawo nie
    > może zmuszać dżentelmena do stawiania się przed urzędnikiem albo
    > legitymowania się przed policjantem.

    Urzędnik dzwoni do kuzyna i na wstępie przeprasza że niepokoi, ale chce
    wyjaśnić pewną nieścisłość w dokumentach. Urzędnik pyta się jaki ma
    zapisać dogodny termin by kuzyn miał czas go przyjąć lub ewentualnie
    mógł osobiście przyjechać do urzędu z dokumentami. Kuzyn podał jakiś
    termin za trzy miesiące. Urzędnik podziękował, zapisał i się pożegnał.
    Chyba nie muszę nadmieniać że to nie w PL :)

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm