  • Data: 2013-10-13 19:51:24
    Temat: Re: OC i "znikajacy samochod"
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-13 19:00, Andrzej Lawa pisze:

    > ...napisał zgrywając kulturalnego propagator wulgarnej pornografii.

    Propagator pornografii? LOL To nie pornografia tylko życie którego ty
    ślepcze nie dostrzegasz.

    > Niestety, krzysiu-patysiu, "tępy chuj" to najłagodniejsza możliwa
    > ocena twojej zdegenerowanej osoby.

    Wiesz gdzie mam twoją ocenę mojej osoby? Więc nie spinaj się, bo sobie
    krzywdę zrobisz. W twoim stanie to niebezpieczne i grozi poważnymi
    powikłaniami.
    Wybacz, ale ja oceniać ciebie nie będę, bo mi sumienie nie pozwala.
    Zapamiętaj. Jedyna prawdziwa choroba to syfilis. Wszystkie inne to z nerwów.

    EOT

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm