  • Data: 2013-10-13 00:40:14
    Temat: Re: OC i "znikajacy samochod"
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.10.2013 23:19, Krzysztof 45 pisze:
    > Jest 2013 rok. Czy po za Polską są jakieś kraje w których są takie cyrki
    > i takie rady na te cyrki?
    > A może mi się śniło że Polska Ludowa poszła się jebać w 89 roku?

    Jak zwykle dyżurny opluwacz Polski zaczął dziamgotać, jak cholerny
    ratlerek (swoją drogą zwierzątko o podobnej inteligencji).

    Człowiek przez własną niedbałość/głupotę narobił sobie burdel w
    papierach i teraz nie wie, jak to odkręcić.

    Ale pewnie - dzamgotom łatwiej dziamgotać na Polskę, jakby to ta Polska
    im zgubiła dokument, który najpierw bezsensownie namnożyli.