    From: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: OC i "znikajacy samochod"
    Date: Sat, 12 Oct 2013 21:32:50 +0200

    W dniu 2013-10-12 20:06, HANA pisze:
    > Historia nie moja a bliskiego znajomego wiec autentyczna.
    >
    > Czy w powyzszym zdaniu jest jakis blad?
    > czy poprostu mamy tak wspanialych ustawodawcow...
    > moze ktos ma jakis patent na wyjscie z sytuacji?

    Bardzo proste rozwiązanie. Założyć sprawę w sądzie o uznanie własności.
    Trzeba przedstawić istniejące umowy ze wskazaniem, której brakuje,
    najlepiej jeszcze opinię rzeczoznawcy, że autko faktycznie nie jest
    więcej warte niż 900 zł, żeby oddalić niepotrzebne wątpliwości.

    Powinno pójść gładko, tyle że koszty mogą przekroczyć te 900 zł, ponadto
    potrwa to pewnie z rok, więc za ten okres OC musi być zapłacone.

    Jak zawsze nauczka, że zgubienie papieru ciągnie za sobą kolosalne koszty.

    Ewentualnie można zrobić tak:

    jeśli kolejne umowy tworzą ciąg:

    (A B) (B C) (C D) (D twój znajomy) i zginęła np. umowa (B C), to na
    umowie (A B) powinien być adres pana B, więc poprosić go o jego kopię (B
    C), bo jak rozumiem znajomy ma (zgubił) kopię pana C.