  • Data: 2003-02-09 17:37:50
    Temat: Re: OC i UFG. Poczatujacy kierowcy strzezcie sie ! (dlugie)
    Od: j...@p...onet.pl (J.F.) szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 9 Feb 2003 00:29:24 +0100, Marta Wieszczycka wrote:

    >Szwecja, Dania, Austria. Ale myślę, że nie tylko.

    Moze. W RFN za to mozesz kupic "ryczaltowa obsluge prawna". Placisz
    prawnikowi jakis abonament, ale w razie klopotow jest do twojej
    dyspozycji. Bardzo popularne. W Anglii tez cie beda usilowali wydymac.

    >Polska wyjątkowo słynie z kolosalnej biurokracji, często zmieniających się i
    >niejasnych przepisów, no i korupcji.

    W UE nie wszedzie jest lepiej. W dodatku z tego co slysze ... rodacy
    zaczynaja wprowadzac polskie zwyczaje i za granica :-)

    >W takiej np. Austrii, wsiadamy do kolejki i siadamy wygodnie. Po chwili
    >podchodzi do nas konduktor i pyta, jakie bilety CHCEMY kupić. W Polsce jeśli
    >nie masz biletu, to wsiadając do pociągu powinieneś szukać od razu
    >konduktora i mu to zgłosić. Biegasz, stresujesz się, na wstępie jesteś podejrzany.

    Niby mile, ale czy konduktor ma byc w kazdym wagonie ? Bo jeden raczej
    nie zdazy obskoczyc wszystkich, szczegolnie na podmiejskich trasach.
    A jak jest w autobusach miejskich ?
    Inna sprawa ze to pewien pomysl na bezrobocie :-)

    J.