    From: "MR" <m...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: O kurcze, ale sprowokowalem litanie!
    Date: Wed, 17 Apr 2002 23:00:41 +0200

    Użytkownik "JarekT" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a9fd41$2mj$1@news.tpi.pl...
> [...]
    Oczywiście
    > Co Ty? W szał jakiś wpadłeś?
    Jaki szał? Twierdzisz, że piszę durne posty, więc starałem się wytłumaczyć
    co nieco!
    Przy okazji opiszę jeszcze jedno zdarzenie mojej pechowej żonki.
    Było lato, miała wtedy prawo jazdy 2 miesiące i jechaliśmy starym fiatem
    125p. Z przeciwka jechał też duży fiat i wyrzuciło go na zakręcie na lewy
    pas jezdni, a tu nadjeżdżała właśnie moja niewiasta i ja. Oczywiście jako
    początkujący kierowca, spanikowała i natychmiast zjechała z drogi w
    przydrożne chaszcze (ja chyba próbowałbym się zmieścić i pewnie doszłoby do
    zderzenia). Na szczęście nie było drzewa na poboczu, a samo pobocze było
    wyjątkowo równe, więc nic się nie stało. Wysiadła bidula z trzęsącymi się
    rękami z samochodu i przez jakieś 3 miesiące nie chciała siąść za
    kierownicą.

    > Tak, być może
    Tak czy być może?

    > Ja też, no i patrzaj pan - żyjemy!
    Żyjemy tylko dlatego, że nie było drzew! Czy tak trudno to zrozumieć?
    Kilka lat temu można było zobaczyć w telewizji zdjęcia autobusu z drzewem w
    środku. Widziałeś?
    Gdyby tego drzewa tam nie było, to oni też by żyli.

    > a może to jednak nie szał, tylko jakieś kompleksy??
    Tak, jestem mały, gruby, rudy i piegowaty. Mam krótkie nogi, długie ręce i
    boję się wyjść z domu.

    > gratuluję (doświadczenia i wysokiej samooceny)
    Kompleksy czy wysoka samoocena? Zdecyduj się, bo to chyba sprzeczne jest.

    > Zgoda, funduję Ci ten remont (reszta dyskutantów może też), chociaż nie
    > jestem ubezpieczony w PZU.
    > Przy okazji - ubezpieczyciel orzekł, że czyja była wina? Drzewa? Bo wtedy
    > faktycznie wziąć i wyciąć zbrodniarza :))
    PZU dyktuje ceny na polskim rynku, więc nieważne gdzie jesteś ubezpieczony.
    Odszkodowanie wypłacono z AC, więc o winie nikt nie orzekał.
    Zbrodniarz, zgodnie z tym co napisałem ostatnio, jest właśnie wycinany. I b.
    dobrze.

    > O matko boska...
    Bardzo śmieszne. Szczyt dowcipu.

    > Słuchaj, a tak na poważnie to co Cię tak rozjuszyło? Miałeś zły dzień,
    > depresję, czy co?
    Patrz: początek.

    >Zrobiło się niezłe NTG
    >Pozdrawiam z lekka
    NTG to jest od samego początku. Czyż nie?
    Pozdrawiam mocno.

    MR