  • Data: 2010-12-03 08:27:14
    Temat: Re: Numer rejestracyjny a dane osobowe
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 2 Dec 2010 11:49:05 +0100, Mordzia napisał(a):

    > Że jak??
    > No chyba, że chodzi Ci o sekwencje kodu DNA, bo nie bardzo mogę sobie
    > wyobrazić 300 tys. danych osobowych dotyczących tylko i wyłącznie mojej
    > osoby.

    DNA, grupa krwi, długość włosów, odcisk palca, znaki szczególne, długość
    palców, rozstaw oczu, kształt małżowiny usznej, wielkość penisa, grubość
    tkanki tłuszczowej, przebyte choroby, ilość przyjaciół, stan cywilny, ilość
    włosów, uzębienie, kształt szczęki, numer karty bibliotecznej, numer
    buta... Można mnożyć i mnożyć...
    Oczywiście na podstawie większości tych danych nikt normalny nie jest w
    stanie zidentyfikować osoby. Jednocześnie zdecydowana większość tych danych
    w postaci pojedynczej, a nawet w większej grupie również nie pozwala na
    jednoznaczną identyfikację osoby.

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski