  • Data: 2018-01-15 11:42:39
    Temat: Re: Nowy przepis. Po co?
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-01-14 00:40, Marcin Debowski wrote:

    > No ale jakby ktoś publicznie ogłosił, że np. pan Wu Zarembski, piastujący
    > jakieś wymagające zaufania społecznego stanowisko jest pedofilem, a pan Wu
    > Zarembski by nim nie byl, to by to trochę zmieniło.

    wyciagasz uregulowane prawem przypadki szczegolne takie jak pomowienie

    jezeli ja stwierdze ze mam samochod warty 2 mln euro to ogolnie nic mi
    nie grozi jezeli nie bedzie to prawda, jezeli jednak bede probowal tak
    twierdzic podczas ustalania zabezpieczenia kredytu to juz mamy do
    czynienia z pewnym szczegolnym przypadkiem