  • Data: 2018-01-13 17:06:04
    Temat: Re: Nowy przepis. Po co?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli proponujesz zarzut w postaci: doprowadził do niekorzystnego
    > rozporządzenia jakimś mieniem, ale ne wiemy jakim? :-)

    A po co? Są widełki? Nie ma.
    Karalny jest występek. A na to jest dowód w postaci cofnięcia licznika.

    Szczerze mówiąc nie wiem dlaczego ja to piszę.
    Twoje wywody są tak sprzeczne z rozsądkiem, logiką że ... Nie mam
    kwalifikacji nauczania na poziomie przedszkola. ;-)

    > Bo ja wiem, czy tak ewidentnie wpływa. Mało kto teraz kupujac od
    > handlarza w ogóle na ten stan licznika patrzy, bo wiadomo, że to fikcja,
    > tylko nie wiadomo, jak bardzo.

    Kolejna rozmydlająca, usprawiedliwiająca teza.
    "Skoro wszyscy kradną to po co za to karać i pogarszać sobie samopoczucie"

    > No właśnie nie.

    No czytać po polsku też się nie podejmę nauczać :-)