  • 1. Data: 2003-01-23 18:35:04
    Temat: Nowy projekt zmian kpk
    Od: "Cezar" <c...@b...pl>

    Podajcie mi porsze adres (lub przeslijcie na priv) gdzie znajde kompletny,
    rodzacy sie wlasnie, projekt zmian kpk.

    Z gory dzieki

    Cezar

  • 2. Data: 2003-01-23 18:41:30
    Temat: Re: Nowy projekt zmian kpk
    Od: "treneros" <t...@p...onet.pl>

    > Podajcie mi porsze adres (lub przeslijcie na priv) gdzie znajde kompletny,
    > rodzacy sie wlasnie, projekt zmian kpk.

    Sprawdz na stonie Sejmu :
    http://www.sejm.gov.pl/
    Tu sa projekty aktow prawnych nad jakimi pracuje Sejm.

    Pozdrawiam
    -=treneros=-

  • 3. Data: 2003-01-23 19:17:55
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Cezar napisa_(a):

    > Podajcie mi porsze adres (lub przeslijcie na priv) gdzie znajde kompletny,
    > rodzacy sie wlasnie, projekt zmian kpk.

    A rodzi się jakiś nowy projekt? Przecież prezydent właśnie podpisał
    nowelizację...

    KG

  • 4. Data: 2003-01-23 20:01:27
    Od: "Cezar" <c...@b...pl>

    Użytkownik "Kamil Golaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Cezar napisa_(a):

    > A rodzi się jakiś nowy projekt? Przecież prezydent właśnie podpisał
    > nowelizację...

    No wlasnie o to pieronstwo chodzi.

    Cezar

  • 5. Data: 2003-01-24 23:53:19
    Od: Klasyk <k...@f...onet.pl>

    On Thu, 23 Jan 2003 21:01:27 +0100, "Cezar" <c...@b...pl> wrote:

    >Użytkownik "Kamil Golaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >kompletny,

    >No wlasnie o to pieronstwo chodzi.

    co to za zmiany

  • 6. Data: 2003-01-28 20:33:15
    Od: Jubei <j...@f...pl>

    Dnia 03-01-23 19:35, Użytkownik Cezar napisał:
    > Podajcie mi porsze adres (lub przeslijcie na priv) gdzie znajde kompletny,
    > rodzacy sie wlasnie, projekt zmian kpk.

    Tekst ustawy z dnia 10 styczna 2003 o zmianie ustawy - Kodeks
    postępowania karnego, ustawy - Przepisy wprowadzające Kodeks
    postępowania karnego, ustawy o świadku koronnym oraz ustawy o ochronie
    informacji niejawnych
    podpisanej przez Prezydenta RP pod adresem
    http://orka.sejm.gov.pl/opinie.nsf/dok?OpenAgent&182
    _u

    Jeżeli to nie zadziała proszę spróbować
    http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/ustawy?OpenAgent&4&3