  • Data: 2020-10-27 07:32:50
    Temat: Re: Nowe restrykcje w sprawie covid a prawo...
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 26.10.2020 Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Ale zaraz, zaraz, to jest już przeterminowane zarządzenie. Ono jest

    Co znaczy "przeterminowane"? Gdzie ogłoszono "uchyla się w całości
    zarządzenie z 9 października" etc, bo mogłem coś przegapić?

    > z 9 października. Gdzie jest to, o czym mówiono i pisano w
    > przededniu nowych ograniczeń wprowadzonych 24-go? I zarządzonych
    > 23-go czy z dzień prędzej.

    Tak boli skorzystać z wyszukiwarki i znaleźć to?
    https://dziennikustaw.gov.pl/D2020000187101.pdf

    > Może tam jest clou programu? I nie będą kłamstwem zacytowane słowa
    > autora artykułu prasowego.

    Wg mnie nie ma (ale chętnie się dowiem, że się mylę).
    Jest tylko o areszcie domowym dla seniorów i godzinie
    milicyjnej dla dzieci. Oba notabene bezprawne.

    Co do namordników, owszem, rozporządzenie wprowadza istotną
    zmianę. W aucie, w którym przebywa "co najmniej jedna
    osoba" namordnika mieć nie musisz. Co autor raczył
    mieć na myśli, FSM raczy wiedzieć.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.