    From: RobertS <r...@x...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nowe konto przy zakładaniu działalności gosp. ?
    Date: Tue, 31 Oct 2006 22:59:39 +0100

    > A to będę musiał sprawdzić.
    > Ale poza tym nie ma przeszkód prawnych ?
    > Czyli jeśli w umowie o prowadzenie konta nie ma takiego zastrzeżenia
    > to czy będę mógł z niego korzystać przy działalności
    > gospodarczej ?
    >
    > --
    > Jan Słupicki

    witam
    jestem z grupy pl.biznes.banki i tam temat ten byl czesto poruszany

    TYLKO zapis w regulaminie konta bankowego moze spowodowac, ze nie bedzie
    mozliwe wykorzystywanie jego do rozliczen z tyt. prowadzonej dz. gosp.
    ZADNE przepisy (rangi ustawowej) tego bowiem nie zabraniają

    a wiadomo, ze konto osobiste jest znacznie tansze od rachunki firmowego!

    na pewno zapisu takiego nie ma w Dominet Banku i BZ WBK czyli mozna miec
    tam KO (konto osobiste) i przy jego pomocy dokonywac rozliczen
    zwiazanych z prowadzona dz. gosp.

    w innych bankach konieczne jest wczesniejsz przeanalizowanie regulaminu
    konta, jezeli bank zabrania wykorzystywania KO do rozrachunkow z tyt.
    dz. gosp. to moze np. odrzucac przychodzace platnosci z tyt. faktur

    pozdr.
    Robert

    p.s.
    chcesz wiedziec wiecej? zapraszam na priva, z adresu wytnij znaki X