  • Data: 2006-11-01 22:11:31
    Temat: Re: Nowe konto przy zakładaniu działalności gosp. ?
    Od: "mr.all" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RobertS" <robert.sierant@

    > nie musisz mi PB cytowac, znam je dobrze, z tym ze osoba fizyczna
    > prowadzaca dz. gosp. nadal pozostaje osobą fizyczna...

    Nie bede sie spieral.
    Osoba fizyczna nie jest rownowazna osobie fizycznej prowadzacej DG.
    Ja przytoczony kawalek ustawy rozumiem, ze przedsiebiorstwo - w tym osoba
    fizyczna z DG - nie moze zalozyc rachunku oszczednosciowo-rozliczeniowego.
    Do prowadzenia przedsiebiorstwa uzywa sie rachunku rozliczeniowego.
    Mialem kiedys przygode z bankiem, ktoremu zlecilem rozliczanie faktur za
    telefon firmowy. Musialem to robic z konta firmowego, a jestem osoba
    fizyczna z DG. Dlaczego nie moglem tego robic z ROR?

    > nie wyobrazam sobie, aby np. sp. z o.o. miala korzystac z KO,

    Sp. z o.o. jest osoba prawna, wiec uzywa rachunku rozliczeniowego.

    > ale nie kazdy chce miec konto w banku internetowym, niektorzy wola miec
    > osobisty kontakt z bankiem, a banki tradycyjnie za te same uslugi tylko
    > swiadczone na rzecz podmiotow gospodarczych licza sobie wielokrotnie
    > wiecej, wiec jest o co walczyc

    Nie wiem, jak jest teraz, ale Ci wierze.
    Ja uzywam kont internetowych. Do przelewow zagranicznych mam bank, gdzie
    chadzam osobiscie. Utrzymanie konta - 19zl. Koszty przelewow chorendalne -
    to prawda.

    > no to zapraszam do ww. bankow, na pewno je tam rozwieja

    Z WBK juz dawno ucieklem. Nie odpowiadaly mi ani warunki, ani obsluga.

    --
    --pozdr.czes