  • 11. Data: 2002-07-22 22:27:19
    Temat: Re: Nowe bzdury w ustawach
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sun, 21 Jul 2002 13:14:24 +0200), "Jacuo"
    <z...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

    >A mi sie bardzo podoba - koniec z oszukanczymi wystawami, gdzie sa towary,
    >ktorych nie mozna kupic.

    Wchodzi facet do sklepu i mówi, że chce oddać zegar do naprawy.
    -- Panie, tu jest agencja towarzyska!
    -- Ależ na wystawie jest zegar.
    -- No a co tam miałam postawić?

    Dlaczego chcesz ograniczać prawo właściciela do dekorowania okna
    sklepu? Jak powiesi lampki na święta to musi je mieć w ofercie?

    >Byle tylko zwabic klienta do sklepu.

    O to chodzi w handlu, prawdaż?

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 12. Data: 2002-07-22 22:29:52
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 22 Jul 2002 12:57:41 +0200), "Karol"
    <a...@a...poczta.onet.pl> był(a) napisał(a):

    >Jak klient sie "uprze" i zaplaci Ci za atrape jak za normalny komputer :-)

    Tu nie chodzi o atrapę. Konkretna kompozycja wystawowa może np.
    zawierać produkty dostępne w ofercie, ale niekoniecznie obecne na
    magazynie. Domaganie się wyciągnięca jednej rzeczy z takiej kompozycji
    może być kłopotliwe.

  • 13. Data: 2002-07-22 22:31:50
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 22 Jul 2002 13:42:06 +0200), "Boguslaw
    Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> był(a) napisał(a):

    >BEDA mialy tez problemuy po 2003, gdy na kazdym pudeleczku zapalek, kazdej
    >zapalniczce,
    >pudeleczku TiC -Tak,a i paczuszce gumy do zucia zanim podadza klientowi,
    >będa musial "nametkowac cene"

    Te przepisy są absurdalne. Kiedyś można było kupić książkę z dobrą
    okładką. Teraz co lepsze księgarnie dają metki w postaci karteczek,
    ale na początku spotykało się chamskie nalepki niszczące okładę przy
    zrywaniu...

  • 14. Data: 2002-07-23 13:47:40
    Od: n...@e...pl

    andrzejpdw <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Szanowny Kliencie !
    > Czy mogę wysłać Tobie ofertę reklamową najnowszej serii komputerów firmy
    > bubu w cenie promocyjnej 1999 PLN wraz z oprogramowaniem ?

    Nie, bo to będzie już spam. W ustawie jest wyraźnie napisane, że wysłać
    można tylko po świadomym udostępnieniu przez użytkownika adresu email,
    czyli tak jak to powinno być robione. Jesteś zainteresowany promocjami
    gościa, to dopisujesz się u niego na stronie i dostajesz. Część
    spammerów z Polski (są już zawodowcy) zapewne zleci wysyłkę
    Koreańczykom, ale i tak na pewnym etapie będą musieli się przyznać
    kto to zleca - inaczej reklama nie ma sensu. Poza tym ta ustawa
    ostatecznie zamknie usta spammerom grożącym serwisom takim jak Polspam
    (www.polspam.org).

    --
    Paweł Krawczyk, Kraków, Poland * Personal: http://echelon.pl/kravietz/
    Security, crypto: http://ipsec.pl/ * Kabardian horse: http://kabardians.com/

  • 15. Data: 2002-07-23 14:17:15
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik <n...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, bo to będzie już spam. W ustawie jest wyraźnie napisane, że
    wysłać
    > można tylko po świadomym udostępnieniu przez użytkownika adresu email,
    > czyli tak jak to powinno być robione.

    Witam!
    Chciałbym złożyć Ci ofertę handlową dotyczącą odchudzania, czy mogę to
    zrobić?

    - NIE!

    Następnego dnia:

    Witam!
    Chciałbym złożyć Ci ofertę handlową dotyczącą odchudzania, czy mogę to
    zrobić?

    i tak wkółko.

    To chyba nie łamie przepisów?

    BaLab