eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNowa elektroniczna legitymacja (raczej jej brak) a zniżki ? › Re: Nowa elektroniczna legitymacja (raczej jej brak) a zniżki ?
  • Data: 2008-01-03 16:21:41
    Temat: Re: Nowa elektroniczna legitymacja (raczej jej brak) a zniżki ?
    Od: Karol Nawrot <k...@a...gwshm.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rock pisze:
    > Nie wiem jak w innych miastach, ale w Warszawie jest obowiązek wymiany
    > starej (papierkowej) legitymacji na nową ( elektroniczną - jak katara
    > płatnicza), problem tylko w tym ze uczelnia nie raczyła informować o tym,
    > jestem pewien ze część ludzi z uczelni nadal o tym nie wie.. sam
    > dowiedziałem się przez przypadek na początku grudnia, [...]
    Generalnie wyglada to tak, ze wprowadzono ELS, a 31 grudnia stracil
    waznosc STARY WZOR papierowej legitymacji (z informacja o 50% znizce).
    Papierowe legitymacje, z informacja o znice 30% NADAL obowiazuja.

    Uczelnia powinna Cie o tym poinformowac, choc w sumie formlanego
    obowiazku raczej nie ma.

    Generalnie znizki sa przyznawane na podstawie dokumentu stwierdzajacego
    status studenta, ktorym jest wlasnie legitymacja (i reguluja to
    przepisy, przy czym nie wiem, czy uchwaly rady miasta, czy ministerstwa
    transportu).

    Kiedy moja uczelnia wdrazala ELS w 2005 roku i mielismy z tym problemy,
    to dogadalismy sie z MPK, ze akceptowali zaswiadczenia z dziekanatu
    (kazdy student takie dostal). Ale to byly nasze indywidualne ustalenia z
    MPK.

    Twoja uczelnia jest nieco dziwna, bo o ELS wiadomo od dawna i byl czas,
    na przygotowanie sie....