eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNowa elektroniczna legitymacja (raczej jej brak) a zniżki ? › Re: Nowa elektroniczna legitymacja (raczej jej brak) a zniżki ?
  • Data: 2008-01-03 19:33:29
    Temat: Re: Nowa elektroniczna legitymacja (raczej jej brak) a zniżki ?
    Od: Karol Nawrot <k...@a...gwshm.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rock pisze:
    > No niestety leitymaje mam od początku studiów, ledwo co widc ale jest 50%,
    No to musisz wyrobic ELS....

    > czy dowodem na bycie studentem nie jest tez zaswiadczenie z uczelni o "byciu
    > studentem" ?
    Jest takim dowodem. Ale odrebne przpisy okreslaja, na podstawie jakiego
    dokumentu mozesz
    dostac ulge na przejazd. I to te przepisy mowia, ze takim dokumentem
    jest wazna legitymacja studencka.

    Pamietaj, ze nie jest to wymysl ZTMu, bo to nie oni daja Ci ulge.

    Kiedys prezes mojego lokalnego MPK mowil mi, ze okreslajaja to przepisy
    ministerstwa transportu, ale ja do takich nie dotarlem.