eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNowa elektroniczna legitymacja (raczej jej brak) a zniżki ? › Re: Nowa elektroniczna legitymacja (raczej jej brak) a zniżki ?
  • Data: 2008-01-02 23:38:32
    Temat: Re: Nowa elektroniczna legitymacja (raczej jej brak) a zniżki ?
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rock <r...@w...pl> napisal:
    > Teraz pytanie - jeśli "stara" legitymacja jest nieważna, a na "nową" czekam
    > to czy przysługują mi zniżki studenckie ? Chodzi mi głównie o ZTM ...

    Znizki przysluguja Ci z faktu bycia studentem, a nie
    z faktu posiadania tego czy innego kartonika lub kawalka
    plastiku. Tamto jest jedynie pomocniczym srodkiem
    wykazania sie "studenckoscia". W przypadku nadziania
    sie na kanara dajesz sie spisac, nastepnie pismem
    do MZK/MPK informujesz o odmowie uiszczenia oplaty
    podwyzszonej, gdyz studente jestes, a uczelnia
    odpowiada za niewlasciwa (zbyt dluga) procedure
    wydawania legitymacji. W przypadku ponaglenia
    informujesz prokurature o probie wyludzenia
    nienaleznej oplaty. MZK/MPK i rektorat beda mialy
    niezly zgryz.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek