  • 1. Data: 2006-10-17 07:06:55
    Temat: Notoryczne zalewanie mieszkania
    Od: "Bundy" <t...@s...pl>

    Witam grupowiczow
    mam problem jak w temacie - sasiad notorycznie zalewa mi lazienke i nie
    reaguje na uwagi twierdzac ze u niego wszystko jest w porzadku. taka
    sytuacja trwa od kilku lat; przez ten czas po kilku zalaniach zapadl sie
    sufit w kuchni i musialem zalozyc sufit podwieszany, w tej chwili zapadniety
    jest tez sufit w lazience i zaciek zaczyna wychodzic w pokoju dziecinnym -
    mieszkanie w starym budownictwie i sufity sa trzcinowe wiec woda dla nich to
    zabojstwo
    mieszkanie jest nieubezpieczone bo zeby ubezpieczyc trzeba by najpierw
    remoncik jakis zrobic, a jak to zrobic jak sufity notorycznie mokre
    czy istnieje jakas szansa wyegzekwowania na sasiedzie naprawy hydrauliki w
    swoim mieszkaniu ? (mieszkania wlasnosciowe) czy tylko odciecie mu doplywu
    wody moze pomoc ?
    dziekuje za wszelkie sugestie
    Bundy

  • 2. Data: 2006-10-17 07:19:16
    Temat: Re: Notoryczne zalewanie mieszkania
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    Pierwsza sprawa: zgłaszałeś do spółdzielni ?? Bo u mnie była taka sytuacja i
    spółdzielnia jest ubezpieczona - więc dostałem kasę ... jezeli chodzi o nich
    to przysyłają fachowców do sąsiada i ci wydają "werdykt" co jest przyczyną
    zalewania i chocby sąsiad nie weim co robił usterka musi być usunieta.

    Zgłoś to do spółdzielni koniecznie !!!!

    PS Ja nadal dobrze żyję z sąsiadem a problem się rozwiązał - uszczelnił
    brzegi brodziku w prysznicu i jest oki

    pozdrawiam
    @dams

    --
    www.kredyt.org.pl

  • 3. Data: 2006-10-17 08:07:04
    Od: marg <m...@m...pl>

    Bundy napisał(a):

    > dziekuje za wszelkie sugestie

    na podstawie własnych doświadczeń wiem, że coponiektórzy bardzo
    nonszalancko podchodzą do stanu technicznego swoich mieszkań, twierdzą,
    że u nich jest wszystko ok albo, że jest coś źle, ale tego nie naprawią,
    bo to spiep.... poprzedni właściciel i oni nie sa za to odpowiedzialni.
    Schody zaczynają się w razie jakiejs awarii. Firmy ubezpieczeniowe nie
    pokrywaja szkód spowodowanych umyslnie lub przez świadome zaniedbanie.
    Jedyne wyjście to samemu ubezpieczyc mieszkanie, a ubezpieczyciel sobie
    ten wydatek zwindykuje od winowajcy. Oczywiście należy zgłosić fakt na
    piśmie do zarządcy budynku z żadaniem wyjasnienia przyczyn awarii. Pismo
    przechowywać wraz z potwiedzeniem odbioru.
    PS
    Mam podobny problem, ale chodzi o potworne wycie i szarpanie rurami o
    wszelkim mozliwych porach dnia i nocy, pekające wężyki itp. Właśnie
    szykuję się na prywatną wojenkę, bo moja spółdzielnia ma wszystko w
    czterech literach, a nie mam zamiaru znowu remontować mieszkania, bo rok
    temu skończyliśmy remont generalny.
    --
    >**< Suma inteligencji na planecie jest stała, liczba ludności rośnie.
    Aksjomat Cole'a >**<

  • 4. Data: 2006-10-17 08:23:03
    Od: "Bundy" <t...@s...pl>

    Użytkownik "@dams" <a...@S...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    chodzi o to ze to domek dwurodzinny wolnostojacy i nie podlega pod zadna
    spoldzielnie

  • 5. Data: 2006-10-24 11:49:46
    Od: m...@g...com

    Bundy wrote:

> [...]
    > swoim mieszkaniu ? (mieszkania wlasnosciowe) czy tylko odciecie mu doplywu

    Weź jeszcze pod uwagę, że to niekoniecznie ten sąsiad musi cię zalewać. Może
    to sąsiad "na ukos"?

    p. m.

  • 6. Data: 2006-10-25 19:45:17
    Od: "//Bundy\\\\" <t...@s...pl>

    uzytkownik "Użytkownik" w wiadomosci
    naskrobal(a) te slowa

    wczesniej napisalem tak:
> [...]

    wiec jak ktos na ukos moze mnie zalewac ?

    t...@s...pl